Min blogg sätts i verket!

Hej!

Jag är en helt vanlig tjej på 25 år som är oberoende distributör för Herbalife och studerar till Optometritekniker i Norrtälje.


I denhär bloggen kommer du och många andra kunna följa mig och mina resultat/ framgångar med Herbalife och min träning.


Jag kom i kontakt med Herbalife genom min syster Anna Stewartz, som rekommenderade detta till mig. Jag var osäker i början, vad skulle detta kunna göra för mig?!Jag ville gå ner i vikt men hade gett upp för länge sen, efter alla olika dieter jag provat med mer eller mindre misslyckade resultat.Men eftersom min syster hade fått resultat, hon hade blivit piggare och gått ner i vikt, så tyckte jag det var värt ett försök att prova i alla fall. :-)


Hon hjälpte mig att lägga upp ett individuellt 30-dagarsprogram, och jag satte igång.


2 st F1-shaker med två mått proteinpulver i varje, Och 1 vanlig mål till middag. Till detta skulle jag äta 2 fiber tabletter, 1 multivitamintablett och 1 cell-u-loss till varje måltid, dvs. 3 ggr/dag.
Motionera minst 30 minuter/dag.


Detta var ju jättesmidigt eftersom jag aldrig har gillat att äta mycket på morgonen, en shake och några tabletter va alldeles lagom för att hålla sig mätt!
Lunchen sen, så smidigt att antingen ta med sig shaken till skolan eller göra en när jag kom hem på lunchrasten så kunde jag gå ut och gå en liten stund mitt på dagen.


Jag märkte tydliga resultat redan efter tredje dagen.
Jag har alltid haft svårt att komma ur sängen på mornarna, men efter jag har börjat med Herbalife har jag i princip studsat ur sängen efter att klockan har ringt. Vissa mornar har jag till och med varit ute och joggat 20-30 minuter innan skolan (… skulle ALDRIG förekomma tidigare!!)


Innan jag började mätte jag mig runt om midjan, rumpan, bröstet, och armarna. Jag fick även möjligheten att ställa mig på en scaningsvåg som mäter muskel- vs fettmassa, vätskebalansen samt den metaboliska åldern i kroppen.


Vilken chock jag fick när vågen visade att min kropp var tio år äldre än min faktiska ålder!!!


Efter några veckor med Herbalife ringde jag syrran och deppigt förklarade att badrumsvågen visade att jag hade gått upp i vikt (?!) Hon peppade mig och tyckte jag skulle hålla ut tills nästa gång vi skulle ses och jag skulle få ställa mig på scaningsvågen igen.
Döm av min förvåning!!
Vågen visade att jag hade minskat den totala fettprocenten och ökat den totala muskelmassan i kroppen!
Wow, det var ju en rejäl sporre till att fortsätta tyckte jag!

Men vänta här nu… Under dessa veckor hade min kropp även blivit FYRA ÅR YNGRE!!!
Nu ville jag verkligen fortsätta!! 


När syrran skulle beställa nästa gång hade jag kikat närmare i Herbalifes produktkataloger och bestämde mig för att prova Thermacomplete ( en tablett av Herbalifes kompletterande produkter, som är uppiggande och hjälper till att förbättra koncentrationsförmågan, denna höjer även kroppstemperaturen vilket ökar förbränningen) och Herbalifeline ( Omega3-tillskott som hjälper till att bevara ett sunt hjärta, och tillför alla de nyttiga fettsyrorna som hjärnan behöver)

Tyckte jag att jag kunde behöva nu när jag skulle studera!

 
Jag kommer återkomma till vad Herbalifes produkter kan göra för kroppen.


Besök gärna min hemsida!
www.herbashop.se/litz

Tack för denhär stunden!

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0